Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Ida - 16 juni 2008 21:20

Idag är det måndag, igår var det söndag. Igår skulle jag uppdatera bloggen med en fin bild till dagens ära men då strejkade hela skiten. Igår kunde jag och Rikard firat 1 år och 9 månader tillsammans, men han är ju nere i Karlsborg så jag fick fira för mig själv. Han firade nog där nere han också, kanske myste lite med Jocke ;)


Gårdagens träning är en sån träning som man tycker om, att vara inomhus! Jag var tvärsäker på att det började 18.30 så jag tog det lugnt men for så jag skulle vara i tid iaf. 20 över kom jag fram, då spelades det hög musik och folk sprang :O Det började tydligen 18.00 :P Missade dock inte så mkt så det var ju bra. Har enorm träningsvärk idag iaf så jag längtar inte tills imorgon.. Då är det bara utomhus dessutom..


Kvällen spenderades sedan med Jennie, vi käkade jordgubbar och såg på en prinssesas dagbok 2. Älskar filmer när folk får varandra även om det är helt uppenbart från första sekunden att det kommer bli så. Mer kärlek åt folket alltså! Underbart.

Vi avrundade kvällen med att se lite av ett avsnitt från "på rymmen", minns du det? Skitroligt program! De borde dom starta igen :P Vi ska se hela säsongen iaf!



Den här dagen har inte varit speciellt innehållsrik. Klev upp och gjorde ingenting tills jag kom på att jag var hungrig så då gjorde jag en fet omelett :D Gott.

Gjorde sedan ingenting lite mer innan jag cyklade ner på birsta för införskaffande av nya bromsbelägg och blinkerslyktor. Passade även på att handla lite scrappapper ;)

Eftermiddan var slut ganska fort, gosade lite med Dissy bara. Grymt söt hund som är rädd för allt.


Såg precis outsiders också, SJUKT! Undergivna kvinnor som bara accepterade att männen bestämde allt. Även om dom tyckte helt annorlunda så var dom tyst och gjorde som mannen sa. Stackars deras ungar som kommer få men för livet bara för det där.



Justja, lite nytta gjorde jag ju faktiskt idag! Skrev en sida till på uppsatsen. Den blir dock aldrig närmare färdig för jag kommer bara på mer som jag ska lägga in... Måste göra klart det i veckan!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards