Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Ida - 11 juni 2008 22:23

Vill inte nämna namn eller orsak eller någonting men, JAG BLIR TOOOOOOOOOOOOOOKIG!!!!!!!!!!! Så sjukt less och arg nu!!

Ingen säger något elakt om någon i min familj eller släkt eller nåt, aldrig! Då får dom tillbaka.


Imorgon ska det hända i alla fall. No mercy!



Förövrigt har dagen varit som vanligt. Skulle på birsta med Victor men han hade ju tappat sin plånbok så det blev inget, men så ringde han när han var hemma så var den där :P Bra kille.


Har också städat rummet som bara den idag, det är ju student imorrn! Ska försöka smita från jobbet lite tidigare så kanske jag hinner se utgången på trappan. Ska faktiskt ta det sista på rummet nu innan läggdax och så ska jag lösa lite soduko ;) Man har ju gått och blivit lite tantig ;D



Pratade nyss med Rikard också, dom är ute i fält och simmar runt i allt regn. Stackarna! Tycker verkligen om Jocke alltså som är en fenomenal kille ;P



Godnatt kokatt

Av Ida - 11 juni 2008 11:29

Imorgon tar Christian studenten = folk ska hit på mottagning = det ska vara fint = jag måste städa mitt rum.. I mitt rum behöver ingen vara, dom ska fira Christian och överösa han med paket och grejer, men i mitt rum ska dom då inte vara! Trots det måste jag städa..


Ska ta ock sätta igång alldeles snart, måste samla kraft bara. Sen skulle jag ju med lillbrollan på birsta för nya dojjer men han ringde och hade tappat bort sin plånbok så det blev inget med det. Synd det, jag var sugen på birsta :P


Vid 14 ska jag jobba också, otroligt laddad (Känn ironin).


Aja nu måste jag verkligen städa, det kommer inte ta 10 minuter om man säger så ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards